Přihlášení

Vaše IP je 18.226.96.61
Nebylo zadáno heslo ani login.
Login:
Heslo:
Základní moduly pro rozšíření FixData CRM Zavřít...
  • Střediska - modul, který umožňuje využívat CRM více organizacím s odlišnou činností a odlišnými produkty.
  • KPI (Key Performance Indicator) - základní prvek pro měření výkonnosti obchodníků, zpracovatelů dokumentů a dalších složek, podílejících se na obchodování.
  • Business plan - nastavení plánů plnění pro obchodníky.
  • Provizní systém - on-line výpočet a evidence provizí s vazbou na realizované obchody.
  • Fakturace - databáze a práce s fakturami.
  • Katalog produktů - katalog pro práci s větším množstvím produktů.
  • Reklamace - evidence reklamací.
  • Help Desk - integrovaný základní HelpDesk.
  • Využití CRM - měření přístupů a času stráveného v aplikaci uživateli.
  • Monitoring - monitoring změn u obchodních případů.
  • Call Centrum - malé call centrum se zadáním volacího projektu, přidělením operátora, přidělením databáze, statistikou a vytvářením automatického leadu - obchodního případu pro obchodníky.
  • Cleaning - kontrola dat před odesláním do produkční databáze.
  • Back Office - elektronické zpracování dokumentů (kontroly, schválení, archivace).
  • Firemní intranet - podnikový informační systém obsahující v základě podrobné karty uživatelů, úložiště firemních dokumentů, aktuality s automatickou distribucí do e-mailů uživatelů, bonusový program pro uživatele, evidenci dovolených, prezenci na poradách.
  • Administrace webu společnosti - administrační rozhraní pro web.
  • Automatická kniha jízd - kniha jízd pro evidenci využívání vozidla.
  • Translator - modul pro přidání neomezeného počtu jazykových mutací.
FixData CRM lze doplnit i o moduly vyrobené dle požadavku uživatele.